Najbolje prakse izlaznog pozivnog centra za mjerenje učinka kad su odlazni pozivi u pitanju jest prepoznavanje problema dok se događaju i njihovo poboljšanje.

Bez analitike u stvarnom vremenu koja vam daje uvid u izvedbu pozivnog centra na svim razinama (agenti, popisi, potencijalni klijenti, birač brojeva) izlazni pozivni centar ne može dosegnuti svoj potencijal niti postići stabilan rast, a kamoli maksimalnu profitabilnost koju mu njegovi odlazni pozivi moraju osigurati.

Upotrijebite sljedeće najbolje prakse za upravljanje kad su odlazni pozivi u pitanju kako biste pratili izvedbu, locirali probleme i poboljšali izvedbu pozivnog centra i učinkovitost upravitelja.

Prije svega, budite precizni sa svojim izvješćivanjem. Jedan od najvećih problema s kojima se suočavaju pozivni centri je taj što nemaju mogućnost pregledavanja informacija na dubljoj razini. Korištenje softvera za biranje brojeva sa snažnim mogućnostima izvješćivanja može vam dati podatke koji su vam potrebni za optimizaciju operacija. Pobrinite se da imate mogućnost promatrati izvedbu svog pozivnog centra kroz dvije različite leće, u stvarnom vremenu i povijesnu.

Metrika uspješnosti kad su u pitanju odlazni pozivi jako je bitna

Izvješćivanje u stvarnom vremenu: pogledajte što se događa u cijelom vašem pozivnom centru, dok se događa. Koristite izvješća po satu za praćenje statusa svakog agenta kad su odlazni pozivi u pitanju, uključujući tko je na mrtvom pozivu, tko je u načinu rada „Nije spreman“ ili pauzi, koliko je poziva aktivno i koliko je agenata dostupno.

Povijesno izvješćivanje: pitate se kako poboljšati iskorištenost u pozivnom centru i osvrnuti se na duža vremenska razdoblja kako biste vidjeli širu sliku? Pratite iskorištenost zaposlenika pomoću izvješća o rasporedu i vremenu pauze. Držite agente na zadatku uz nadzor sata.

Oslonite se na mjerne podatke pravog agenta. Pravi alati za izvješćivanje daju vam pristup podacima koji su vam potrebni. Ali još uvijek morate analizirati prave metrike. Ostanite u tijeku s produktivnošću agenata kad su odlazni pozivi u pitanju uz objektivne mjerne podatke agenata koji vam pokazuju tko ima dobre rezultate, kome treba pomoć i tko možda samo ima slobodan dan.